Tigers on the Rise
Disneynaturen "Tigers on the Rise" juhlii yhden maailman ikonisimman eläimen uskomatonta paluuta. Tiikerikannat ovat elpyneet niin hyvin, että monet isot kissat uskaltautuvat Intian metsänsuojelualueilta maatiloille ja kyliin. Tämän tarinan sankareita ovat eläinlääkärit, tiedemiehet ja yhteisöpartiot, jotka ovat omistautuneita varmistamaan, että tiikerit ja ihmiset voivat elää sopusoinnussa.