Time Out
Filthy pyrkii varmistamaan paikkansa äärimmäisen kilpailuhenkiseen Beacon Academyyn hyväksymällä kutsun yhdeltä laitoksen arvostetuimmista pelaajista porukan perjantai-iltojen hengailupaikkaan – luistinradalle. Mustasukkainen J.B. menettää hermonsa, kun heidän Beacon-isäntänsä yrittää iskeä Alexisin. Kostaakseen veljensä puolesta Filthy puuttuu asiaan tavalla, joka johtaa rumaan julkiseen yhteenottoon.
Filthy pyrkii varmistamaan paikkansa äärimmäisen kilpailuhenkiseen Beacon Academyyn hyväksymällä kutsun yhdeltä laitoksen arvostetuimmista pelaajista porukan perjantai-iltojen hengailupaikkaan – luistinradalle. Filthy ja hänen kaverinsa vaikuttuvat tavatessaan Beaconin siistien tyyppien sisäpiirin. Mustasukkainen J.B. kuitenkin marssii vihaisesti pois paikalta heidän Beacon-isäntänsä, Filthyn sankarin, tehtyä selväksi kiinnostuksensa Alexista kohtaan. Korjatakseen tilanteen veljensä suhteen Filthy puuttuu asiaan – mikä johtaa rumiin julkisiin seuraamuksiin. Toisaalla Chuck ja Crystal viettävät yhteistä laatuaikaa menemällä vuosipäivänsä kunniaksi romanttisille kaupunkitreffeille.