Tits
Epämiellyttävän rantakohtaamisen jälkeen kaksi teiniä, Oscar ja Iben jäävät jälkeen ystävistään. Toinen heistä tekee ystävällisen eleen, ja se voi olla odottamattoman suhteen alku.
Rannalla käydyn riidan jälkeen parhaat ystävät Jasmine ja Iben lähtevät eri suuntiin. Jasmine lyöttäytyy tyttöjen seuraan, kun taas Iben tapaa Jonasin, pojan, johon hän on hulluna. Myöhemmin Oscar, näennäisesti ujo poika, ottaa epämiellyttävästi yhteen Ibenin kanssa. Kun heidän ystävänsä jättävät heidät molemmat jälkeensä, toinen heistä tekee ystävällisen eleen, ja he huomaavat pian painivansa samanlaisten asioiden kanssa. Kesäyö ei suju suunnitelmien mukaan, mutta johtaa kokemukseen, joka voi olla odottamattoman suhteen alku.