It's All Gonna Break
Tiimi päätyy perheriidan keskelle. Bailey ja Carina ryhtyvät suorittamaan peitetehtävää raskauskriisikeskuksessa. Travis valmistautuu Elin kanssa pormestarikisaan liittyvään tärkeään tilaisuuteen.