TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
TOMORROW X TOGETHER on palannut pandemian jälkeen ja on valmis ensimmäiselle maailmankiertueelleen, joka ulottuu Soulista Pohjois-Amerikkaan. Tunteet jylläävät, mutta bändi on asennoitunut elämykselliseen suoritukseen.
Vuonna 2019 TOMORROW X TOGETHER teki historiaa ensimmäisenä k-pop-bändinä, joka pääsi esikoisalbumillaan Billboard 200 -listalle ja on sittemmin ollut 4. sukupolven k-popin johtotähti niittäen maailmanlaajuista rakkautta ja suosiota. SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN ja HUENINGKAI ovat palanneet pandemian jälkeen ja valmiina ensimmäiseen maailmankiertueeseensa Soulista Pohjois-Amerikkaan. Jännitys jyllää, mutta he ovat asennoituneet elämykselliseen suoritukseen ottaessaan haltuun maailman suurimpia lavoja, myös Lollapaloozassa, joka on maailman suurin musiikkifestivaali.