Peikkopulma Hellesolan kisat
Majestican kuningas Taavi pyytää Mikin, Minnin ja muiden apua kärttyisen peikon lepyttämisessä. Iines osallistuu Hellesolan kisoihin ja haluaa näyttää, että osaa noudattaa sääntöjä.