Deux Dollars
Rivityöntekijä Sylvie palaa töihin isänsä kuoleman vuoksi aiheutuneen poissaolon jälkeen. Odottamaton tapaaminen yllättää hänet: hänelle tarjotaan unelmiensa ylennystä kaikkien kollegoidensa edessä. Hänet pakotetaan hyväksymään tarjous, ja vähitellen hän ymmärtää, mitä todella tapahtuu.
Rivityöntekijä Sylvie palaa töihin isänsä kuoleman vuoksi aiheutuneen poissaolon jälkeen. Odottamaton tapaaminen yllättää hänet: hänelle tarjotaan unelmiensa ylennystä kaikkien kollegoidensa edessä. Häntä kehotetaan hyväksymään tarjous, ja vähitellen hän ymmärtää, mitä todella tapahtuu. Hänen kollegansa pelaavat lotossa joka viikko, mutta tällä kertaa he ovat voittaneet jättipotin. He eivät kuitenkaan aio jakaa Sylvien kanssa, koska hän ei maksanut kahden dollarin panostaan.