Two For the Money
Jim yrittää epätoivoisesti ansaita rahaa viiden lapsensa joululahjoihin ja hankkii kaksosille roolit elokuvasta näyttelijä Steve Guttenbergin (Steve Guttenberg) rinnalla. Cheryl vastustaa suunnitelmaa. Jim ja Andy toimivat Cherylistä huolimatta, mutta ohjaaja leikkaa kaksosten hiukset, jotta he näyttäisivät enemmän toisiltaan.
Jim yrittää epätoivoisesti ansaita rahaa viiden lapsensa joululahjoihin ja hankkii kaksosille roolit elokuvasta näyttelijä Steve Guttenbergin (Steve Guttenberg) rinnalla. Kun Cheryl kuulee Jimin juonesta, hän vastustaa sitä. Jim ja Andy toimivat Cherylistä huolimatta, mutta ohjaaja leikkaa kaksosten hiukset, jotta he näyttäisivät enemmän toisiltaan. Kun Cheryl saa tietää tapahtuneesta, Jim saa oppitunnin joulun hengestä.