Vierailu
Reggie jatkaa juoniaan Millerien kodin rikkomiseksi. Genevieve yllättyy, kun hänen vieraantunut äitinsä tulee käymään. Marisol palkkaa juoruilevan hoitajan. Tyn pakkomielle Carmeniin saa ikävän käänteen.
Rosien tietämättä Reggie jatkaa juoniaan Millerien kodin rikkomiseksi. Genevieve yllättyy, kun hänen vieraantunut äitinsä tulee käymään. Marisol palkkaa juoruilevan hoitajan Deeringien kartanolle. Tyn pakkomielle Carmeniin saa ikävän käänteen. Adrian alkaa epäillä, ettei Tony ole kuka väittää.