Kohteena Klimpaloon
Love Händelin biisi ”Balladi Klimpaloonista” nimetään ”Parhaaksi tosipohjaiseksi biisiksi" Tristies-showssa, kolmen osavaltion musiikkipalkinto-ohjelmassa, jota sponsoroi Random Swimwear. Kun maagisen, ihmismäinen Klimpaloon-uimapuku kyseenalaistetaan, Finias, Ferb ja muu jengi päätyvät Himalajalle todistaakseen sen oikeaksi ja perustellakseen Love Händelin biisin nimeämisen.