A Game of Chicken
Gloria käyttää aikansa kaksosten kanssa siihen, että hän kastaa heidät salaa, ennen kuin Haley ja Dylan palaavat.
Gloria käyttää aikansa kaksosten kanssa siihen, että hän kastaa heidät salaa, ennen kuin Haley ja Dylan palaavat. Claire selvittelee yhä älykaappifiaskoa. Cam käy sotaa koulunsa maskotin kanssa, mikä uhkaa hänen uutta työpaikkaansa collegen valmentajana.