Got to Be Real
Owen rohkaisee Callieta ottamaan uuden projektin, ja Jo on mustasukkainen Meredithin suhteesta Alexiin.
Owen esittelee Callien veteraanien sairaalan potilaille toivoen, että tämä auttaa heitä hänen robottijäsenlaboratorionsa kanssa. Jo on mustasukkainen Alexin ja Meredithin ystävyydestä, ja Maggie jatkaa uskoutumistaan Richardille. Alex ja Bailey valmistautuvat menemään lautakunnan puheille.