Devil's Bargain
Jim, joka yllättyy kollegansa välinpitämättömyydestä paranormaalin ilmiön edessä, epäilee tämän liittyvän lääketieteen opiskelijan äkilliseen katoamiseen. Melinda aistii vaaran, kun Aiden kertoo yhä pelkäävänsä "varjoja".