Sijainen
Kun Smithien naapurissa asuvat homot Terry ja Greg haluavat saada lapsen, Francine tarjoutuu toimimaan sijaissynnyttäjänä. Kuten voi arvata, Stan ei pidä ajatuksesta.
Kun Francine päättää ryhtyä sijaissynnyttäjäksi homonaapureilleen Terrylle ja Gregille, Stanin republikaaniveri kuohahtaa. Vaikka hän teeskenteleekin onnellista, vauvan synnyttyä Stan sieppaa sen ja suuntaa kohti Nebraskaa, missä homopariskunnilla ei ole oikeuksia. Steve ja Roger ottavat mallia Howard Hughesista ryhtymällä erakoiksi, koska he uskovat Klausin juonivan heitä vastaan.