Wonder Woman
Jim ei suostu lähtemään pyydettäessä ostarille Cherylin ja Danan kanssa. Kun ryöstäjä vie Cherylin käsilaukun, Jim vie suojelevuuden äärimmilleen seuraamalla Cheryliä koko päivän ja palkkaamalla kaksi saksanpaimenkoiraa, jotka ymmärtävät vain saksankielisiä käskyjä.