Lennän pois
Brodyn lojaaliuspallottelu on aiheuttamassa täystuhon, joten Carrie päättää unohtaa Quinnin käskyt ja suunnittelee vaarallisen väliintulon. Toisaalla tuskaisa Dana hakee lohtua yllättävältä taholta.
Hän valehtelee Carrien puolesta Hän valehtelee Royan puolesta. Hän valehtelee yhä myös Jessicalle. Brody kulkee kohti tuhoa yrittäessään tehdä tolkkua monimutkaisista liittolaisuuksistaan. Quinnin käskyjen vastaisesti Carrie järjestää uhkarohkean väliintulon pitääkseen Brodyn aisoissa ja pakottaa molemmat kohtaamaan sekavat tunteensa. Dana kääntyy yllättävän lohduttajan puoleen ja hänen isänsä tapaa tappavan menneisyytensä silmästä silmään.