Unforgiven
David ja Margaret epäilevät Cruellan ja Ursulan saapuneen Storybrookeen etsiäkseen jotakin, joka uhkaa paljastaa salaisuuden, jonka he aina uskoivat haudanneensa jo kauan aikaa sitten.
David ja Margaret epäilevät Cruellan ja Ursulan saapuneen Storybrookeen etsiäkseen jotakin, joka uhkaa paljastaa salaisuuden, jonka he aina uskoivat haudanneensa jo kauan aikaa sitten. Emma aloittaa omat tutkintansa, mutta hän ei voi jättää jälkeensä tunnetta siitä, että hänen ystävänsä ja perheensä salailisivat häneltä jotain. Regina ja Henry jatkavat Kirjailijan etsintää, ja pyytävät Marcon apua toivoessaan, että Pinokkio voisi muistaa heitä auttavan johtolangan. Sillä välin Satujen maassa Lumikki ja Prinssi Uljas tapaavat Pimeyden kuningattaren.