The Last Thanksgiving
Cameronin ja Mitchellin ystävät olettavat, että nämä ovat eronneet, ja he ovat valinneet puolensa. Haley yrittää kokata kiitospäiväateriaa.
Cameronin ja Mitchellin ystävät olettavat, että nämä ovat eronneet, ja he ovat valinneet puolensa. Haley yrittää kokata kiitospäiväateriaa kiitoksena Clairelle ja Philille tuesta kaksosten kanssa. Jay kutsuu Philin ja Dylanin lennättämään pienoismallilentokonettaan uskoen, että hän voi tehdä paremman vaikutuksen kuin kymmenen vuotta sitten, jolloin heidän ensimmäinen retkensä meni pahasti mönkään.