Uusi naapuri
Uuden talon myötä Akulle tulee tilaisuus rakastaa lähimmäistään. Helpommin sanottu kuin tehty, kun naapurina on Pete ja hänen holtiton koiransa Muncey. Pian heidän pihakärhämänsä on uutisissa, ja koko kaupunki kokoontuu seuraamaan tappelua.