Glass
M. Night Shyamalan yhdistää kahden maailmanlaajuisen menestyselokuvan—Unbreakable ja Split—upouudeksi, räjähtäväksi sarjakuvatrilleriksi! David Dunn (Bruce Willis) jahtaa Petoa (James McAvoy) sarjassa huikeita kohtaamisia samaan aikaan, kun hämäräperäinen herra Glass (Samuel L. Jackson) pitää hallussaan salaisuuksia molemmista miehistä.
M. Night Shyamalan yhdistää kaksi loistavaa alkuperäistarinaansa—Unbreakable ja Split—upouudeksi, räjähtäväksi sarjakuvatrilleriksi. Splitin loppuratkaisun jälkeen David Dunn (Bruce Willis) jahtaa Kevin Wendell Crumbin yli-inhimillistä hahmoa Petoa (James McAvoy) sarjassa huikeita kohtaamisia. Mutta hämäräperäinen Elijah Price (Samuel L. Jackson)—joka tunnetaan myös nimellä herra Glass—alkaakin heiluttaa tahtipuikkoa pitäessään hallussaan salaisuuksia molemmista miehistä tässä Shyamalanin maailmanlaajuisten menestyselokuvien mukaansatempaavassa huipentumassa!