K&V
Brody jää taas vangiksi, tällä kertaa Amerikassa. Toisaalla Carrie sysätään soittamaan toista viulua tehtyään hätiköidyn päätöksen hotellissa ja Estes yrittää epätoivoisesti siivota jälkiään, jotta Jessica ei pääse hänen jäljilleen. Danan ja Finnin suhde muuttuu radikaalisti hauskasta kuolemanvakavaksi.