Road Trippin'
Jännitteet kiristyvät Grey Sloanissa lääkäripulan alkaessa vaatia kaikilta veronsa. Meredithin on vaikeaa astua pois työn ääreltä viettäessään sairaspäivää kotona Zolan kanssa. Sairaala saa odottamattoman vieraan.