Drowned Lives
Melinda ja Jim ystävystyvät uuden pariskunnan kanssa, joiden kotona kummittelee kuusivuotias tyttö, joka hukkui heidän uima-altaaseensa. Melindan selvittäessä, miksi lapsen henki aiheuttaa talossa häiriötä, hän tapaa myös tytön veljen, joka syyttää itseään siskonsa kuolemasta. Delia, joka myi pariskunnalle talon, haluaa estää heitä muuttamasta pois.