Voices
Melinda ja Jim kuulevat ääniä autoradion kohinan takana, ja Melinda uskoo niiden kuuluvan hengille "elektroninen ääni" -ilmiön kautta. Melinda tajuaa, että yksi äänistä kuuluu äidille, joka yrittää kommunikoida vaikeuksissa olevan teinipoikansa kanssa. Melindan pitää kuunnella valkoista kohinaa ja kursia äidin viestit kokoon.
Melinda ja Jim kuulevat ääniä autoradion kohinan takana, ja Melinda uskoo niiden kuuluvan hengille "elektroninen ääni" -ilmiön kautta. Melinda tajuaa, että yksi äänistä kuuluu äidille, joka yrittää kommunikoida vaikeuksissa olevan teinipoikansa kanssa. Melindan haasteena on yrittää tulkita valkoista kohinaa ja kursia kokoon äidin viestit sekä välittää nämä hänen pojalleen, jotta hän voi jatkaa matkaansa.