Valintojen aika
Myllyn dramaattisten tapahtumien seurauksena Carrie joutuu puntaroimaan, mitä hänen sydämensä haluaa. Palaako hän CIA:han korkeampaan virkaan vai valitseeko hän täysin erilaisen elämän? Brody keskustelee drinkillä Faberin kanssa perheensä tulevaisuudesta ja Saul saa salaisen tehtävän. Myös Quinnin täytyy tehdä päätös, joka voi kääntää koko pelilaudan.