Paluu
Maineikas elokuvaohjaaja Rita Montero palaa Eldalle 25:n vuoden jälkeen. Hän liittyy ystäviensä joukkoon. Samaan aikaan Mallorcalle saapuu komisario Paula Ríos tunnistamaan ruumiinjäänteitä, jotka saattavat kuulua hänen Matilde-siskolleen, joka katosi luokkaretkellä 25 vuotta sitten.