Wale
Kahdeksantoistavuotias nuorisorikollinen yrittää perustaa omaa yritystä mekaanikkona, mutta se ei ole niin helppoa nuorena mustaihoisena miehenä, jolla on rikollinen menneisyys. Liiketoiminta ei helpotu, kun asiakas on vierittämässä niskoille kauheaa rikosta.