Welcome to the Jungle
Costa Rican sademetsissä kimaltava mehiläinen ja pikkuruinen muurahainen aloittavat ensimmäisen työpäivänsä. Selvitäkseen niiden täytyy keksiä nopeasti, miten sopeutua.
Latinalaisen Amerikan sademetsissä kaksi vasta kuoriutunutta hyönteistä, euglossini-orkideamehiläinen ja lehdenleikkaajamuurahainen kohtaavat häkellyttävän maailman. Sademetsä on koti useammalle hyönteislajille kuin mikään muu kolkka maailmassa, ja jokaisella on oma osansa. Näiden kahden vastasyntyneen täytyy keksiä nopeasti, miten sopeutua ja selvitä hengissä ensimmäisestä työpäivästään.