Mitä jos... Rautamies tunkeutuisi Grandmaster-kilpailuun?
Yritettyään tuhota chitaurien laivaston New Yorkin taistelun aikana ja jouduttuaan Sakaarin planeetalle Tony Starkin yritykset kaataa Suurmestari johtavat seremonialliseen Grand Prix -kisasta romuralliksi muuttuneeseen kuolemanotteluun, ja Sakaarin kruunu saattaisi päätyä Tonylle.