When We Speak
Ilmiantajien kolmikko kertoo motiivinsa, kokemuksensa ja omien tapaustensa seuraukset. Britannian tiedustelupalvelun työntekijä Katharine Gun, Oxfamin avustustyöntekijä Helen Evans ja Hollywood-näyttelijä Rose McGowan paljastavat, mitä naisille tapahtuu elokuvassa When We Speak.