Vielä yksi viinilasillinen.
Perhe lähtee viininmaisteluretkelle ja yöpyy Haleyn uuden pomon talossa maaseudulla, jossa ainut sääntö on: Älä koske tiaraan! Gloria ja Mitch saavat kutsun juhliin Oprahin talossa, mutta eivät saa viedä sinne muita.