Yhden miehen yhtye
Maalaistyttö on heittämässä kolikkoa aukion toivomuslähteeseen, mutta kaksi kilpailevaa katusoittajaa haluaisi kolikon päätyvän mieluummin heidän palkakseen. Pieni Tippy-tyttö päätyy yhden miehen yhtyeiden musikaalisen kaksintaistelun keskelle.