You're A Witch And I Hate You
Kardashianit palaavat neljännen kauden merkeissä! Perhe suuntaa Cabo San Lucasiin, mutta Kourtneyn ja Kimin välille syntyy kiihkeä riita, joka muuttaa matkan dynamiikkaa.