Yours, Sugar
Clare pähkäilee, haluaako hän ryhtyä Sugariksi häkellyttyään ongelmistaan töissä ja Raen kanssa. Menneisyydessä nuoren Claren ja nuoren Lucasin täytyy kohdata surunsa Frankien hautajaisissa. Jos Clare ei pysty saamaan edes omaa elämäänsä järjestykseen, voiko hänestä tulla Sugar?