Cowhide and Seek
Tällä viikolla mennään ristiin rastiin. Dr. Emily, joka on itse raskaana, auttaa lehmää poikimaan. Nuori tyttö oppii ikävän totuuden elämän kiertokulusta, kun rakas chinchilla nukkuu pois, mutta Dr. Pol neuvoo rakastumaan uuteen lemmikkiin. Charlesin tanskandogit ovat oppineet avaamaan talon oven ja karkaamaan. Ja lomaileva pariskunta löytää kissanpennun venetrailerinsa lokasuojan alta.