Alone Together
Padon murtumisen seurauksena syntynyt valtava mutavyöry aiheuttaa kaaosta Los Angelesissa. Athena kamppailee pelastaakseen itsensä ja torikammoisen naisen sortuneesta talosta. Bobby, Hen ja Eddie rientävät pelastamaan patikoijia, joita uhkaa putoava Hollywood-kyltti. Buckin ja Chimneyn täytyy pelastaa joukon raskaana olevia naisia veteen vajonneesta talosta.