The Wrong Mans
Kaksi vaatimatonta toimistotyöntekijää joutuu hengenvaarallisen salaliiton keskelle, kun he löytävät soivan puhelimen hirvittävältä kolaripaikalta. Heidän maailmansa mullistuu, kun he vastaavat puhelimeen ja tajuavat, että tilanteen pelastaminen on heidän harteillaan. He ovat väärässä paikassa väärään aikaan vailla sopivia taitoja. He ovat vääriä miehiä, The Wrong Mans.