Culprits
Perheenisä Joe Petrus elää amerikkalaista unelmaa kihlattunsa ja lapsipuoltensa kanssa. He eivät kuitenkaan tiedä, että kolme vuotta sitten Joe oli mukana salaperäisessä rikoksessa. Nyt vaarallinen menneisyys muistuttaa itsestään. Kun murhaaja ottaa rikoksen tehneen porukan kohteekseen, Joe tajuaa, että on vain ajan kysymys, milloin hänen perheensä joutuu tappajan tähtäimeen. Hän palaa Lontooseen etsiäkseen vanhan jenginsä jäsenet ja selvittääkseen, kuka heitä jahtaa.