Yli 40 vuoden odotuksen jälkeen Mel Brooksin uraauurtavalle elokuvalle Mieletön maailmanhistoria on tehty jatko-osa, jonka kussakin jaksossa nähdään useita ihmiskunnan historian eri aikakausiin sijoittuvia sketsejä.