548 Days: Abducted Online
Nuori Patricia Aguilar katoaa jättäen jälkeensä järkyttyneen perheensä. Viikkojen kärsimyksen jälkeen Patricia osoittaa elonmerkkejä, mutta puhuu ja käyttäytyy omituisesti, kuin jonkun kontrolloimana. Perheelle selviää, että Patricia on lähtenyt Peruun kultin johtajan viettelemänä, ja he yrittävät saada Patrician kotiin tämän vastusteluista huolimatta. Tarina kertoo perhetragedian päihittämisestä protagonistin näkökulmasta.