A Teacher
A Teacher tutkii nuoren opettajan ja tämän oppilaan välisen hyväksikäyttöön perustuvan suhteen ongelmallisuutta ja seuraamuksia. Kaunis ja arvoituksellinen Claire on texasilaisen Westerbrook-lukion uusin opettaja. Hän on tyytymätön avioliitossaan yliopistoaikaisen poikaystävänsä kanssa, mutta kaikki muuttuu, kun Clairen äidinkielen luokalla viimeisenä lukiovuonnaan opiskeleva hurmaava Eric pyytää apua yliopiston tasokokeisiin valmistautumiseen. Suosittu ja ulospäinsuuntautunut Eric on jalkapallojoukkueen kapteeni ja lähes erottamaton parhaimpien kavereidensa kanssa. Kaikki näyttää ulospäin täydelliseltä, mutta Eric joutuu tasapainoilemaan koulupaineiden, yliopistoon haun ja osa-aikatyön välillä samalla, kun hän myös huolehtii kahdesta pikkuveljestään. Kun Claire ja Eric alkavat viettää enemmän aikaa yhdessä, rajoja rikotaan ja hienovarainen grooming-peli käynnistyy. Pian heidän, heidän ystäviensä ja perheensä on mahdotonta ummistaa silmiään niiltä pysyviltä vahingoilta, joita Clairen tekemistä valinnoista aiheutuu.