At Witt's End: The Hunt for a Killer
Seuraa etsivien ja juuri muodostetun ratkaisemattomia tapauksia tutkivan tiimin mukana, kun he työstävät Melissa Wittin tapaukseen liittyviä lupaavia johtolankoja.