Back in the Groove
Kolme nelikymppistä, arkielämänsä rutiineihin jämähtänyttä sinkkunaista poistuu mukavuusalueeltaan ja kirjautuu Dominikaanisen tasavallan kauniissa saarivaltiossa sijaitsevaan taianomaiseen lomakeskukseen, Groove Hoteliin – missä heidän tavoitteensa on löytää nuoruutensa uudelleen, elää iloiten ja toivottavasti löytää rakkautta heitä puolet nuorempien miesten seurassa.
Kolme nelikymppistä, arkielämänsä rutiineihin jämähtänyttä sinkkunaista poistuu mukavuusalueeltaan ja kirjautuu Dominikaanisen tasavallan kauniissa saarivaltiossa sijaitsevaan taianomaiseen lomakeskukseen, Groove Hoteliin – missä heidän tavoitteensa on löytää nuoruutensa uudelleen, elää iloiten ja toivottavasti löytää rakkautta heitä puolet nuorempien miesten seurassa. Kuten sanonta kuuluu: "Toiseen ei voi rakastua ennen kuin rakastuu itseensä!" Hotellilla naiskolmikko saa mahdollisuuden kumpaankin. Löytävätpä he sitten täydellisen pikasuhteen, ystävyyttä, tosirakkauden tai jotain näiden väliltä, tämä on heidän tilaisuutensa vaihtaa vapaalle ja riistäytyä vapaaksi vanhempiin naisiin päivittäin kohdistuvasta kaksinaismoralismista. Heillä tulee myös olemaan todella hauskaa niin tehdessään! Mukana menossa on myös elokuvasta Stella vaihtaa vapaalle tuttu Taye Diggs, joka tietää yhtä sun toista vauhdikkaan menon kuvioista.