Finding Alice
Kun hänen miehensä kuolee yllättäen kaaduttuaan pahasti, Alice jää yksin rakkaansa rakentamaan taloon. Ihmeellinen ja samalla outo asuinpaikka ei auta Alicea selviytymään äkillisestä menetyksestä.
Kun hänen miehensä kuolee yllättäen kaaduttuaan pahasti, Alice jää yksin rakkaansa rakentamaan taloon. Ihmeellinen ja samalla outo asuinpaikka ei auta Alicea selviytymään äkillisestä menetyksestä. Nuori leski kamppailee löytääkseen edes jääkaapin ja huomaa pian, että hänen miehensä jätti hänelle monia velkoja ja muita salaisuuksia hoidettavaksi.