Gecko's Garage
Naura ja opi Geckon ja mekaanikkojen kanssa Geckon korjaamolla. Gecko saa vieraikseen ystävänsä Max-monsterirekan, Amber-ambulanssin ja monia muita isoja lapsenmielisiä autoja.