How To Hire A Hitman
Saatuaan satoja palkkamurhasivuston hakkeroituja viestejä true crime -pakkomielteinen Yinka Bokinni matkaa pimeän verkon salattuun maailmaan selvittääkseen, onko mahdollista tilata nimettömästi jonkun murha.
Saatuaan satoja palkkamurhasivuston hakkeroituja viestejä true crime -pakkomielteinen Yinka Bokinni matkaa pimeän verkon salattuun maailmaan selvittääkseen, onko mahdollista tilata nimettömästi jonkun murha. Viestit paljastavat, että sadat ihmiset kaikkialta maailmasta ovat tilanneet tappoja verkosta, eivätkä nämä ihmiset ole jengiläisiä, kuten voisi olettaa, vaan näennäisesti tavallisia ihmisiä, jotka haluavat ystävänsä, kumppaninsa tai kollegansa hengiltä. Yinka alkaa selvittää, ovatko nämä tilatut murhat todellisia vai vedätystä. Vastaus piilee murhatapauksessa, jossa tavallisen perheenäidin tappo tilattiin onnistuneesti verkosta. Yinka tunnistaa elossa olevan kohteen New Yorkin osavaltiosta ja jäljittää tätä nähdäkseen, onko tämä yhä vaarassa ja että voisiko hän auttaa selvittämään, kuka on tappotilauksen takana. Kahdessa jaksossa Yinka yhdistää mukaansatempaavaa, taannehtivaa true crime -kerrontaa vangitsevaan käynnissä olevaan salatun maailman tutkimukseen.