Mech-X4
Ryan on poika, jolla on kyky hallita tekniikkaa mielellään (teknopatia), saa käyttöönsä 45-metrisen robotin nimeltä MECH-X4 puolustaakseen kaupunkia jättiläishirviöitä vastaan.