Nemesis
Syyttäjä Sylvia van Maele ja Lars van Deurnen Alankomaiden verotusalan tieto- ja tutkintapalvelusta yhdistävät voimansa selvittäessään talousrikoksia. Kyseessä on postilaatikkoyritysten, umpikujaan päättyvien paperijälkien ja kansainvälisten verosäännösten venyttämisen varjomaailma. Kun rajat Sylvian henkilökohtaisen ja ammatillisen elämän välillä murenevat, hänen täytyy luottaa intuitioonsa selviytyäkseen.
Talousrikollisuudesta ja veropetoksista Alankomaiden korkeimmilla tasoilla kertova salaliittotrilleri, jossa jahdataan postilaatikkoyritysten ja umpikujaan päättyvien paperijälkien varjomaailmaa. Haagissa syyttäjänä toimiva Sylvia van Maele ja rikostutkija Lars van Deurnen seuraavat rahojen ja murhien jälkiä, kun he jahtaavat rikollisia. Heitä yrittää estää säälimätön eliitti, joka haluaa epätoivoisesti säilyttää rikkautensa ja valtansa hinnalla millä hyvänsä Sylvian henkilökohtaisen ja ammatillisen elämän rajat alkavat murentua, jolloin hän ymmärtää nopeasti, että hänen työntekoaan rajoittavat säännöt ovat syystä olemassa. Hänen täytyy oppia luottamaan intuitioonsa voidakseen selviytyä, vaikka se tarkoittaisikin nousemista niitä ihmisiä vastaan, joihin hän eniten luottaa.