OUT THERE: Crimes of the Paranormal
Kahdeksan tosirikostapausta, joihin liittyy järkyttäviä kohtaamisia paranormaalien ilmiöiden kanssa – kerrottuna silminnäkijöiden tarinoiden, asiantuntijoiden haastattelujen ja täysin uusien tutkintojen kautta. Kussakin tapauksessa raastava vastausten etsintä johtaa saman huhun vahvistumiseen: liikkeellä on jotain epäinhimillistä.