Antidisturbios
Kuusi mellakkapoliisia osallistuu häätöön, joka menee pieleen ja johtaa maahanmuuttajan kuolemaan. Sisäinen tutkinta tutkii tapausta. Kuusikko päättää tehdä kaiken mahdollisen selvitäkseen ahdingostaan omine keinoineen. Eräs sisäisen tutkinnan agenteista, Laia, epäilee, että tapaus on paljon monimutkaisempi kuin miltä aluksi vaikutti.